Pleasuredelight's Blog

just free your mind

Muzica de calitate

„No music no life”
Fiecare dintre noi asculta muzica zi de zi…(cel putin eu…dak nu asc ceva nu ma simt bine:D)….
Dak e sa vorbim despre muzica de calitate acesta se afla in interiorul fiecarui gen muzical.;)….cat despre mn asc in general cam orice gen…:X..dar de la un timp cred k datorita starilor mele psihologice;) ascult mai mult muzica veche anii ’70-’90…..dar nu renunt nici la muzica noua clubbing:>….
Tin neaparat sa va prezint o melodie preferata mea printre altele…
Piesa e atat de veche dar totusi atat de actuala:X:X

Ianuarie 3, 2010 Posted by | music | Lasă un comentariu

FERICIRE

Ce ma face fericita?

Atat timp cat sunt eu insumi sunt fericita.Normal,as putea fi si mai fericita daca mi s-ar indeplini toate visele. Dar pana atunci ma bucur de lucruri marunte:
o vara cu soare..o iarna cu multa zapada
un zambet..
o privire..
o mangaiere
un sarut
o poveste
un fruct
o inima alaturi de mine…
o casa in varful muntelui si un super motor:D….(mai bine o masina:P)ca dupa trebuie sa dau de permis si pt A:)…si m-am cam pliktisit sa invat si sa fak chestioanare:))…)

sunt fericita cand calatoresc si cunosc oameni noi
cand ma suna iubitu’ noaptea si imi zice:(Te iubesc pisoi mik:X)
cand primesk mesaje de la iubi:*…
cand beau cafeaua de diminetza
cand se difuzeza un film boon la tv…..dar mai bine il trag eu de pe filelist:))
cand ma intalnesk cu jumatatea mea:>:>…
cand ies la plimbare cu my best friend:P..Catalina alias Kitty:>
cand barfesk cu CATALINA…
cand iesim la sedinte photo…si dupa nu ne place nici o poza:D:))
chiar si knd ma cert cu radu(un coleg de cl)..tot fericita sunt:D
cand stau in pat si lenevesk..si ma uit pe acasatv:))…
cand incepe Dansez pt tine:>
cand mananc inghetata preferata :>
cand mai invat cate ceva nou 😉
cand castiga Steaua :p
cand castiga un sportiv roman pe la diverse campionate,
cand primesc laude sau complimente :X:X
cand ofer/primesc cadouri ……
cand ascult melodiile preferate:X
cand motanelul meu(MITZU)….toarce la mine in brate….si miauna:P…(miau!!)
cand am de cine rade:)):))
si cand iau o nota mik tot happy sunt:D:X…(MAINE VA FI MAI BINE…PROMIT K VOI INVATA:p….si nu voi sta pe mess..si pe hi5:))
infine aproape totul ma face fericita…sau macar incerk sa par…:X
V-AM PUPAT!!!!!:*

Ianuarie 3, 2010 Posted by | sentimente | 1 comentariu